Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt of vergeten ben?

Wanneer u uw wachtwoord kwijt bent of vergeten dan kunt u voor verschillende producten uw wachtwoord zelf herstellen.

Jouwebhosting Klantenpaneel

Wanneer u niet meer kunt inloggen op het klantenpaneel  dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen.

Ga hiervoor naar https://klant.jouwebhosting.nl/pwreset.php. Vul in het vak ‘E-mailadres: uw e-mailadres in waarmee u geregistreerd bent Wij sturen u vervolgens een e-mail met een bevestigingslink. Nadat u op de bevestigingslink heeft geklikt ontvangt u van ons een nieuw wachtwoord waarmee u direct kunt inloggen in uw klanten paneel.

Let erop dat u dit nieuwe wachtwoord handmatig intypt dus niet met de knip en plak functie ingeeft. 

Directadmin

Wanneer u het wachtwoord van Directadmin bent vergeten of 'kwijt' bent, kunt u deze resetten via het klantenpaneel.

Log in op het klantenpaneel van Jouwebhosting. Hierna klikt u onder "Mijn Producten" op "Webhosting" of "Reseller hosting", afhankelijk van het pakket dat u heeft, en daarna op 'Overzicht'. Vervolgens klikt u op het vergrootglas voor het betreffende pakket.

Op de volgende pagina klikt u helemaal rechts onderaan op 'Reset wachtwoord', dan verschijnen de nieuwe gegevens direct in beeld. Daarnaast ontvangt u ook nog een mail met deze nieuwe gegevens.

E-mailaccount

Als u niet meer kunt inloggen in uw e-mailaccount, omdat de inloggegevens niet kloppen dan kunt u het wachtwoord van uw e-mailaccount opnieuw instellen.

Login op Directadmin en klik vervolgens uw domeinnaam aan. Onder E-mailmanagment klikt u op "E-mailaccounts". Achter het betreffende e-mailaccount klikt u op "Change" om een nieuw wachtwoord in te stellen voor uw e-mailaccount.

 

Was dit antwoord nuttig? 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (1 Stemmen)

Powered by WHMCompleteSolution